Citroen Xsara Picasso 2004 vs Honda FR-V 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 10.6 sekundes | |
Honda FR-V ir dinamiskāka braukšana. Citroen Xsara Picasso dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Honda FR-V, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Honda FR-V. Mazākas jaudas dēļ Citroen Xsara Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda FR-V ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Xsara Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Honda FR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen Xsara Picasso var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Xsara Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Honda FR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Honda FR-V ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda FR-V dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C5 | Izmantots arī Honda Civic | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Xsara Picasso varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen Xsara Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Honda FR-V 2007 1.8 dzinējs: Dzinējs ir prasīgs uz pielietojamās benzīna un eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvu degvielu jārēķinās ar iespējamu lambda zondes un katalizatora remontu. Diezgan neliels resurss ir ķēdes ... Vairāk par Honda FR-V 2007 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.29 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.61 m | |
Citroen Xsara Picasso ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen Xsara Picasso un Honda FR-V garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 439 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1049 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.5 metri | |
Citroen Xsara Picasso apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Honda FR-V, tas nozīmē, ka ar Citroen Xsara Picasso var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`975 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Xsara Picasso ir
|
Honda FR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|