LatviešuEnglishEspañol

Citroen Xsara 2000 vs Toyota Celica 1999

 
Citroen Xsara
2000 - 2003
Toyota Celica
1999 - 2002
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis1.8 Benzīns
Dīzeļdzinēji (Citroen Xsara) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Toyota Celica) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 90 ZS143 ZS
Griezes moments: 205 NM172 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.6 sekundes8.7 sekundes
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana.
Citroen Xsara dzinēja jauda ir par 53 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 33 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Citroen Xsara sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.9 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.47.7
Reālais degvielas patēriņš: 5.9 l/100km7.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Xsara ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen Xsara var ietaupīt 345 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Toyota Celica.
Degvielas bākas tilpums: 54 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1000 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
1280 km ārpus pilsētas880 km ārpus pilsētas
910 km ar reālo patēriņu690 km ar reālo patēriņu
Citroen Xsara ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 7 gadi12 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 206, Citroen C5, Peugeot 306Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Citroen Xsara dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ...  Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.19 m4.34 m
Platums: 1.70 m1.74 m
Augstums: 1.40 m1.32 m
Citroen Xsara ir mazāks, bet augstāks.
Citroen Xsara ir par 15 cm īsāks nekā Toyota Celica, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen Xsara ir par 8 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datunav datu
Apgriešanās diametrs: 10.7 metri10.4 metri
Citroen Xsara apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Toyota Celica.
Pilna masa (kg): 1`1001`200
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
vidēja
nav datu
Vidējā cena (€): 10002200
Priekšrocības un trūkumi: Citroen Xsara ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • zemāka cena
Toyota Celica ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]