Citroen Xsara 2000 vs Toyota Celica 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.8 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Citroen Xsara) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Toyota Celica) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 172 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 8.7 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. Citroen Xsara dzinēja jauda ir par 53 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 33 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Citroen Xsara sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Xsara ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen Xsara var ietaupīt 345 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
1280 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Xsara ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 206, Citroen C5, Peugeot 306 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen Xsara dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.19 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.32 m | |
Citroen Xsara ir mazāks, bet augstāks. Citroen Xsara ir par 15 cm īsāks nekā Toyota Celica, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen Xsara ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.4 metri | |
Citroen Xsara apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Pilna masa (kg): | 1`100 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Xsara ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|