Citroen Xsara 2002 vs Mazda 2 2010
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 137 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 133 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 10.7 sekundes | |
Citroen Xsara ir dinamiskāks braukšanā. Citroen Xsara dzinēja jauda ir par 35 ZS lielāka nekā Mazda 2, savukārt griezes moments ir par 57 NM lielāks nekā Mazda 2. Pateicoties lielākai jaudai Citroen Xsara sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 2 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Mazda 2, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen Xsara var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Mazda 2. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 43 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
660 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 407, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Xsara varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen Xsara dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.19 m | 3.92 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.48 m | |
Citroen Xsara ir lielāks, bet zemāks. Citroen Xsara ir par 27 cm garāks nekā Mazda 2, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Citroen Xsara ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 250 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 787 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 9.8 metri | |
Citroen Xsara apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Mazda 2, tas nozīmē, ka ar Citroen Xsara var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`100 | 1`490 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mazda 2 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen Xsara nopietni defekti konstatēti apmēram 510 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 2, attiecīgi Mazda 2 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Xsara ir
|
Mazda 2 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|