Citroen Xsara 1998 vs Mercedes CLK 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 193 ZS | |
Griezes moments: | 135 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.1 sekundes | 8.4 sekundes | |
Mercedes CLK ir dinamiskāka braukšana. Citroen Xsara dzinēja jauda ir par 103 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 145 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Mazākas jaudas dēļ Citroen Xsara sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 9.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 10.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Xsara ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen Xsara var ietaupīt 330 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Xsara ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen Xsara) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Peugeot 206, Peugeot 306, Citroen Xsara Picasso, Peugeot 106 | Izmantots arī Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Xsara varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes CLK dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.17 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.37 m | |
Citroen Xsara ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen Xsara ir par 40 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen Xsara ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 420 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`100 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 800 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Xsara ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|