Dacia Dokker 2016 vs Volkswagen Caddy 2020
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Gāze | 1.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 102 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes | 11.1 sekundes | |
Volkswagen Caddy ir dinamiskāka braukšana. Dacia Dokker dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Volkswagen Caddy, savukārt griezes moments ir par 70 NM mazāks nekā Volkswagen Caddy. Mazākas jaudas dēļ Dacia Dokker sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 5.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Caddy ir labāka izvēle. Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Volkswagen Caddy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Dokker var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Volkswagen Caddy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.82 m | |
Dacia Dokker ir mazāks. Dacia Dokker ir par 14 cm īsāks nekā Volkswagen Caddy, par 10 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 800 litri | 3100 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3000 litri | 3100 litri | |
Volkswagen Caddy ir vairāk vietas bagāžai. Dacia Dokker bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2300 litriem mazāks nekā Volkswagen Caddy. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Caddy (par 100 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.4 metri | |
Dacia Dokker apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Volkswagen Caddy. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`826 | 2`150 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8400 | 24 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Dokker ir
|
Volkswagen Caddy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|