LatviešuEnglishEspañol

Dacia Dokker 2016 vs Ford C-Max 2014

 
Dacia Dokker
2016 - 2018
Ford C-Max
2014 -
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.5 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 90 ZS120 ZS
Griezes moments: 220 NM270 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13.3 sekundes11.3 sekundes
Ford C-Max ir dinamiskāka braukšana.
Dacia Dokker dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Ford C-Max. Mazākas jaudas dēļ Dacia Dokker sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.24.1
Reālais degvielas patēriņš: 5.6 l/100km5.6 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Dokker var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1190 km kombinētajā ciklā1340 km kombinētajā ciklā
1210 km ārpus pilsētas1480 km ārpus pilsētas
890 km ar reālo patēriņu980 km ar reālo patēriņu
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.36 m4.38 m
Platums: 1.75 m1.83 m
Augstums: 1.81 m1.63 m
Dacia Dokker ir mazāks, bet augstāks.
Dacia Dokker ir par 2 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Dokker ir par 19 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 800 litri432 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
3000 litri1684 litri
Dacia Dokker ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Dokker bagāžas nodalījuma tilpums ir par 368 litriem lielāks nekā Ford C-Max. Iespējams, Ford C-Max vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Dokker (par 1316 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.1 metri11.1 metri
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8381`915
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

vidēja
Ford C-Max ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Dokker nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 86009600
Priekšrocības un trūkumi: Dacia Dokker ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Ford C-Max ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]