Dacia Dokker 2016 vs BMW 2 sērija 2018
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 95 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 8.1 sekundes | |
BMW 2 sērija ir dinamiskāka braukšana. Dacia Dokker dzinēja jauda ir par 95 ZS mazāka nekā BMW 2 sērija, savukārt griezes moments ir par 180 NM mazāks nekā BMW 2 sērija. Mazākas jaudas dēļ Dacia Dokker sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 4.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Dokker ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 2 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Dokker var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā BMW 2 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1160 km kombinētajā ciklā | 1080 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
870 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Dacia Dokker ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
BMW 2 sērija 2018: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Dokker varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 2 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Dacia Dokker 2016 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Dokker 2016 1.5 dzinējs BMW 2 sērija 2018 2.0 dzinējs: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes ... Vairāk par BMW 2 sērija 2018 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.35 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.56 m | |
Dacia Dokker un BMW 2 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 800 litri | 645 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3000 litri | 1905 litri | |
Dacia Dokker ir lielāka bagāžas ietilpība. Dacia Dokker bagāžas nodalījuma tilpums ir par 155 litriem lielāks nekā BMW 2 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Dokker (par 1095 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.7 metri | |
Dacia Dokker apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā BMW 2 sērija, tas nozīmē, ka ar Dacia Dokker var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`899 | 2`280 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
BMW 2 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Dokker nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 2 sērija, attiecīgi BMW 2 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7000 | 19 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Dokker ir
|
BMW 2 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|