Dacia Duster 2013 vs Peugeot 3008 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 201 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.8 sekundes | 12.2 sekundes | |
Peugeot 3008 ir dinamiskāka braukšana. Dacia Duster dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 39 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Mazākas jaudas dēļ Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Duster ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Duster var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1060 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Dacia Duster 2013 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Duster 2013 1.5 dzinējs Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.64 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Dacia Duster ir par 5 cm garāks nekā Peugeot 3008, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Duster ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 473 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1636 litri | 1604 litri | |
Dacia Duster ir lielāka bagāžas ietilpība. Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 32 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`775 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6000 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|