Dacia Duster 2017 vs Toyota C-HR 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 156 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 11.4 sekundes | |
Toyota C-HR ir dinamiskāka braukšana. Dacia Duster dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Toyota C-HR, savukārt griezes moments ir par 29 NM mazāks nekā Toyota C-HR. Mazākas jaudas dēļ Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota C-HR ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Toyota C-HR, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
780 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota C-HR ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.69 m | 1.56 m | |
Dacia Duster ir par 2 cm īsāks nekā Toyota C-HR, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Dacia Duster ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | 377 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1444 litri | nav datu | |
Dacia Duster ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 68 litriem lielāks nekā Toyota C-HR. Iespējams, Toyota C-HR vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Toyota C-HR, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`809 | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 11 000 | 19 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Toyota C-HR ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|