Dacia Duster 2017 vs Mazda CX-3 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.8 sekundes | 10.1 sekundes | |
Mazda CX-3 ir dinamiskāka braukšana. Dacia Duster dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Mazda CX-3, savukārt griezes moments ir par 70 NM mazāks nekā Mazda CX-3. Mazākas jaudas dēļ Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-3 ir labāka izvēle. Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Mazda CX-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 48 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
Mazda CX-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 210 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Dacia Duster var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Dacia Duster modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no četri Dacia Duster 2017 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane | Izmantots arī Mazda 3, Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda CX-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.69 m | 1.55 m | |
Dacia Duster ir lielāks. Dacia Duster ir par 7 cm garāks nekā Mazda CX-3, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Dacia Duster ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | 350 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1478 litri | 1260 litri | |
Dacia Duster ir lielāka bagāžas ietilpība. Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 95 litriem lielāks nekā Mazda CX-3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 218 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.1 metri | 10.6 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Mazda CX-3, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`801 | 1`735 | |
Drošība: | |||
Mazda CX-3 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda CX-3 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Mazda CX-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Duster nopietni defekti konstatēti apmēram 320 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda CX-3, attiecīgi Mazda CX-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 11 000 | 14 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Mazda CX-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|