Dacia Lodgy 2012 vs Ford S-Max 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 107 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 11.9 sekundes | |
Dacia Lodgy dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā Ford S-Max, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Ford S-Max. Neskatoties uz mazāku jaudu Dacia Lodgy sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 7.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle. Dacia Lodgy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem mazāks nekā Ford S-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Lodgy var ietaupīt 435 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Lodgy varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford S-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Dacia Lodgy 2012 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Lodgy 2012 1.5 dzinējs Ford S-Max 2007 2.0 dzinējs: Pirmajos ražošanas gados ražotajos dzinējos sadales vārpstu ķēde bieži izstiepās, tāpēc to nepieciešams savlaicīgi nomainīt, lai izvairītos no iespējamām problēmām. Degvielas sistēma ar ... Vairāk par Ford S-Max 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.77 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.66 m | |
Dacia Lodgy ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Dacia Lodgy ir par 27 cm īsāks nekā Ford S-Max, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Lodgy ir par 2 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 827 litri | 854 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 827 litri | 854 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2100 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Ford S-Max (par 27 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.6 metri | |
Dacia Lodgy apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Ford S-Max, tas nozīmē, ka ar Dacia Lodgy var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 2`505 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | Dacia Lodgy ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford S-Max nopietni defekti konstatēti apmēram 175 procentos gadījumu biežāk nekā Dacia Lodgy, attiecīgi Dacia Lodgy kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 7000 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Lodgy ir
|
Ford S-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|