Dacia Lodgy 2017 vs BMW 2 sērija 2018
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 8.1 sekundes | |
BMW 2 sērija ir dinamiskāka braukšana. Dacia Lodgy dzinēja jauda ir par 74 ZS mazāka nekā BMW 2 sērija, savukārt griezes moments ir par 140 NM mazāks nekā BMW 2 sērija. Mazākas jaudas dēļ Dacia Lodgy sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 4.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle. Dacia Lodgy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 2 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Lodgy var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1160 km kombinētajā ciklā | 1080 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
Dacia Lodgy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
BMW 2 sērija 2018: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 120 mm | 165 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 2 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Lodgy varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 2 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Dacia Lodgy 2017 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Lodgy 2017 1.5 dzinējs BMW 2 sērija 2018 2.0 dzinējs: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes ... Vairāk par BMW 2 sērija 2018 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.35 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.56 m | |
Dacia Lodgy ir par 14 cm garāks nekā BMW 2 sērija, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Lodgy ir par 12 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 207 litri | 645 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 207 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 827 litri | 645 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2617 litri | 1905 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Dacia Lodgy (par 182 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Lodgy (par 712 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.7 metri | |
Dacia Lodgy apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā BMW 2 sērija, tas nozīmē, ka ar Dacia Lodgy var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`958 | 2`280 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
BMW 2 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Lodgy nopietni defekti konstatēti apmēram 105 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 2 sērija, attiecīgi BMW 2 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 800 | 19 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Lodgy ir
|
BMW 2 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|