Dacia Logan 2012 vs BMW 3 sērija 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 7.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Dacia Logan dzinēja jauda ir par 94 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 160 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Dacia Logan sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.9 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 4.7 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Logan ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Logan degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Logan var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Logan degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 57 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1280 km kombinētajā ciklā | 1290 km kombinētajā ciklā | |
1350 km ārpus pilsētas | 1460 km ārpus pilsētas | ||
1060 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Dacia Logan) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 155 mm | 140 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Dacia Logan var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Dacia Logan modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Dacia Logan 2012 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Logan 2012 1.5 dzinējs BMW 3 sērija 2012 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. ... Vairāk par BMW 3 sērija 2012 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.35 m | 4.62 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.43 m | |
Dacia Logan ir mazāks, bet augstāks. Dacia Logan ir par 28 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Logan ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 480 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | nav datu | |
Dacia Logan ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Logan bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.3 metri | |
Dacia Logan apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Dacia Logan var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`590 | 1`980 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Logan nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3800 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Logan ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|