Dacia Logan 2008 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Benzīna (Dacia Logan) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Peugeot 308) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 92 ZS | |
Griezes moments: | 148 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 13.6 sekundes | |
Dacia Logan ir dinamiskāks braukšanā. Dacia Logan dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Peugeot 308, taču griezes moments ir par 82 NM mazāks nekā Peugeot 308. Pateicoties lielākai jaudai Dacia Logan sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Dacia Logan degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Logan var nākties iegādāties par 450 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 1330 km kombinētajā ciklā | |
790 km ārpus pilsētas | 1500 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 26 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Megane, Dacia Duster, Nissan Almera, Renault Kangoo | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C4 Picasso, Peugeot 2008, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.56 m | |
Dacia Logan ir mazāks, bet augstāks. Dacia Logan ir par 3 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Logan ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 700 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2149 litri | |
Dacia Logan ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Logan bagāžas nodalījuma tilpums ir par 180 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Iespējams, Peugeot 308 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11 metri | |
Dacia Logan apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Peugeot 308. | |||
Pilna masa (kg): | 1`770 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Logan nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2000 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Logan ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|