LatviešuEnglishEspañol

Dacia Sandero 2008 vs Nissan Qashqai 2007

 
Dacia Sandero
2008 - 2012
Nissan Qashqai
2007 - 2008
Virsbūve: HečbeksApvidus
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.5 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 90 ZS106 ZS
Griezes moments: 200 NM240 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.8 sekundes12 sekundes
Nissan Qashqai ir dinamiskāka braukšana.
Dacia Sandero dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Nissan Qashqai, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Nissan Qashqai. Mazākas jaudas dēļ Dacia Sandero sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.15.4
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Sandero ir labāka izvēle.
Dacia Sandero degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Nissan Qashqai, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Sandero var ietaupīt 195 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri65 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1210 km kombinētajā ciklā1200 km kombinētajā ciklā
1350 km ārpus pilsētas1300 km ārpus pilsētas
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan JukeIzmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Renault Megane, Dacia Logan, Nissan Note
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Sandero varētu būt labāka izvēle.
Dacia Sandero 2008 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ...  Vairāk par Dacia Sandero 2008 1.5 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.02 m4.32 m
Platums: 1.75 m1.78 m
Augstums: 1.53 m1.62 m
Dacia Sandero ir mazāks.
Dacia Sandero ir par 30 cm īsāks nekā Nissan Qashqai, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Sandero ir par 9 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 320 litri410 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1200 litri1513 litri
Nissan Qashqai ir vairāk vietas bagāžai.
Dacia Sandero bagāžas nodalījuma tilpums ir par 90 litriem mazāks nekā Nissan Qashqai. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Qashqai (par 313 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri10.6 metri
Dacia Sandero apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Nissan Qashqai.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`5751`930
Drošība:
Kvalitāte:
zema

zema
Nissan Qashqai ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Sandero nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Nissan Qashqai, attiecīgi Nissan Qashqai kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka.
Vidējā cena (€): 38003400
Priekšrocības un trūkumi: Dacia Sandero ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nissan Qashqai ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]