Dacia Sandero 2016 vs BMW 3 sērija 2001
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 265 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.6 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Dacia Sandero dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 65 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Dacia Sandero sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.5 | 5.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Sandero ir labāka izvēle. Dacia Sandero degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Sandero var ietaupīt 315 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1420 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1400 km ārpus pilsētas | ||
Dacia Sandero ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Dacia Sandero) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | Izmantots arī BMW 5 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Sandero varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.07 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.42 m | |
Dacia Sandero ir mazāks, bet augstāks. Dacia Sandero ir par 40 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Dacia Sandero ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 440 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | nav datu | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Dacia Sandero bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10 metri | |
Dacia Sandero apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Dacia Sandero var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`652 | 1`895 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 5800 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Sandero ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|