Dodge Neon 2000 vs Toyota Celica 1999
Virsbūve: | Sedans | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 152 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 183 NM | 172 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes | 8.7 sekundes | |
Dodge Neon ir dinamiskāks braukšanā. Dodge Neon dzinēja jauda ir par 9 ZS lielāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 11 NM lielāks nekā Toyota Celica. Pateicoties lielākai jaudai Dodge Neon sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 7.7 | |
Dodge Neon degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dodge Neon var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 47 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
700 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 360'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Dodge Neon dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Dodge Neon dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.32 m | |
Dodge Neon ir par 9 cm garāks nekā Toyota Celica, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Dodge Neon ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 371 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.4 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`580 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dodge Neon ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|