Fiat Brava 2001 vs Volvo V40 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 10.5 sekundes | |
Fiat Brava dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Volvo V40, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Volvo V40. Mazākas jaudas dēļ Fiat Brava sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 3.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V40 ir labāka izvēle. Fiat Brava degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Fiat Brava var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
Volvo V40 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.19 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.44 m | |
Fiat Brava ir mazāks. Fiat Brava ir par 18 cm īsāks nekā Volvo V40, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Fiat Brava ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 380 litri | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1500 litri | |
Fiat Brava ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Fiat Brava bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem lielāks nekā Volvo V40. Iespējams, Volvo V40 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.8 metri | |
Fiat Brava apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Volvo V40, tas nozīmē, ka ar Fiat Brava var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 12 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Brava ir
|
Volvo V40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|