Fiat Bravo 2010 vs Ford Focus 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 206 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 12.3 sekundes | |
Fiat Bravo ir dinamiskāks braukšanā. Fiat Bravo dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 56 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Fiat Bravo sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Fiat Bravo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Fiat Bravo var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Fiat Bravo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Fiat Grande Punto, Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo MiTo | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford B-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Fiat Bravo varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Fiat Bravo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Fiat Bravo ir par 2 cm īsāks nekā Ford Focus, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Fiat Bravo ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Fiat Bravo apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Fiat Bravo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`785 | 1`825 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Bravo nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Bravo ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|