Fiat Bravo 2010 vs BMW 1 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.1 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Fiat Bravo dzinēja jauda ir par 53 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Fiat Bravo sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1310 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1560 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
Fiat Bravo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Fiat Bravo) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.42 m | |
Fiat Bravo ir lielāks. Fiat Bravo ir par 1 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Bravo ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
Fiat Bravo ir lielāka bagāžas ietilpība. Fiat Bravo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Fiat Bravo apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Fiat Bravo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Bravo nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Bravo ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|