Fiat Freemont 2012 vs Nissan Murano 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.6 Benzīns | 3.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 280 ZS | 249 ZS | |
Griezes moments: | 342 NM | 325 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 7.9 sekundes | |
Fiat Freemont dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā Nissan Murano, savukārt griezes moments ir par 17 NM lielāks nekā Nissan Murano. Neskatoties uz lielāku jaudu Fiat Freemont sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.3 | 9.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Murano ir labāka izvēle. Fiat Freemont degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Nissan Murano, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Fiat Freemont var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.89 m | 4.90 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.92 m | |
Augstums: | 1.71 m | 1.69 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Fiat Freemont ir par 1 cm īsāks nekā Nissan Murano, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Fiat Freemont ir par 1 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 145 litri | 909 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 145 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 909 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1461 litri | 1897 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Murano (par 436 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 7800 | 16 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Freemont ir
|
Nissan Murano ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|