Fiat Ulysse 2006 vs Volvo V40 2016
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 10.5 sekundes | |
Fiat Ulysse un Volvo V40 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Fiat Ulysse griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Volvo V40. Fiat Ulysse sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 3.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V40 ir labāka izvēle. Fiat Ulysse degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem lielāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Fiat Ulysse var nākties iegādāties par 525 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.75 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.75 m | 1.44 m | |
Fiat Ulysse ir lielāks. Fiat Ulysse ir par 38 cm garāks nekā Volvo V40, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Ulysse ir par 31 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 324 litri | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2948 litri | 1500 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Fiat Ulysse bagāžas nodalījuma tilpums ir par 11 litriem mazāks nekā Volvo V40. Tas varētu liecināt, ka Fiat Ulysse vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Fiat Ulysse (par 1448 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.8 metri | |
Fiat Ulysse apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Volvo V40, tas nozīmē, ka ar Fiat Ulysse var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`400 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Ulysse ir
|
Volvo V40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|