Ford C-Max 2010 vs Mercedes B klase 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.6 sekundes | 10.4 sekundes | |
Mercedes B klase ir dinamiskāka braukšana. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā Mercedes B klase, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Mercedes B klase. Mazākas jaudas dēļ Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes B klase ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Mercedes B klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford C-Max var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mercedes B klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Fiesta, Ford B-Max | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes A klase, Mercedes CLA, Mercedes GLA | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes B klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.38 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.56 m | |
Ford C-Max ir lielāks. Ford C-Max ir par 2 cm garāks nekā Mercedes B klase, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 488 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1684 litri | 1547 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Ford C-Max bagāžas nodalījuma tilpums ir par 56 litriem mazāks nekā Mercedes B klase. Tas varētu liecināt, ka Ford C-Max vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 137 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes B klase. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`960 | |
Drošība: | |||
Mercedes B klase ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mercedes B klase ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mercedes B klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford C-Max nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes B klase, attiecīgi Mercedes B klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5000 | 6200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Mercedes B klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|