Ford C-Max 2010 vs Citroen Xsara Picasso 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 95 ZS | |
Griezes moments: | 159 NM | 135 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 15 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Citroen Xsara Picasso, savukārt griezes moments ir par 24 NM lielāks nekā Citroen Xsara Picasso. Pateicoties lielākai jaudai Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 54 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford Focus | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Xsara Picasso varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen Xsara Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Ford C-Max 2010 1.6 dzinējs: Dzinējam ir vienkārša un uzticama konstrukcija.
Pēc 100 000 km bieži tiek novērota virzuļu klabēšana. Elektromagnētiskie Ti-VCT vārsti nereti sāk tecēt, un augstsprieguma vadi bieži atvienojas. ... Vairāk par Ford C-Max 2010 1.6 dzinējs Citroen Xsara Picasso 2004 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Citroen Xsara Picasso 2004 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.38 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.64 m | |
Ford C-Max ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Ford C-Max ir par 10 cm garāks nekā Citroen Xsara Picasso, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1684 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11.5 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso, tas nozīmē, ka ar Ford C-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 5200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Citroen Xsara Picasso ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|