Ford C-Max 2010 vs Ford B-Max 2012
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 125 ZS | 105 ZS | |
| Griezes moments: | 159 NM | 150 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 12.1 sekundes | |
| 
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Ford B-Max, savukārt griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Ford B-Max. Pateicoties lielākai jaudai Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk.  | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.4 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 8.7 l/100km | |
| 
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Ford B-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford C-Max var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Ford B-Max.  | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 48 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
| 1030 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
| 740 km ar reālo patēriņu | 550 km ar reālo patēriņu | ||
| Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford Focus | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max, Ford Fiesta | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford B-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
| Ford C-Max 2010 1.6 dzinējs: Dzinējam ir vienkārša un uzticama konstrukcija.
Pēc 100 000 km bieži tiek novērota virzuļu klabēšana. Elektromagnētiskie Ti-VCT vārsti nereti sāk tecēt, un augstsprieguma vadi bieži atvienojas. ...  Vairāk par Ford C-Max 2010 1.6 dzinējs  | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.38 m | 4.08 m | |
| Platums: | 1.83 m | 1.75 m | |
| Augstums: | 1.63 m | 1.60 m | |
| 
Ford C-Max ir lielāks. Ford C-Max ir par 30 cm garāks nekā Ford B-Max, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 2 cm augstāks.  | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 318 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus  | 
1684 litri | 1386 litri | |
| 
Ford C-Max ir lielāka bagāžas ietilpība. Ford C-Max bagāžas nodalījuma tilpums ir par 114 litriem lielāks nekā Ford B-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 298 litriem).  | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.5 metri | |
| Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford B-Max, tas nozīmē, ka ar Ford C-Max var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`830 | |
| Drošība: | |||
| Kvalitāte: | vidēja  | vidēja  | |
| Ford C-Max ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Ford B-Max, attiecīgi Ford C-Max varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.  | |||
| Vidējā cena (€): | 4400 | 5800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | 
Ford C-Max ir    
    
  | 
Ford B-Max ir    
    
  | |
| 
         
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         
     | 
|||
