Ford C-Max 2007 vs Honda FR-V 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 10.6 sekundes | |
Honda FR-V ir dinamiskāka braukšana. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Honda FR-V, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Honda FR-V. Mazākas jaudas dēļ Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Honda FR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Honda FR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 470'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Fiesta, Ford Fusion | Izmantots arī Honda Civic | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford C-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
Honda FR-V 2007 1.8 dzinējs: Dzinējs ir prasīgs uz pielietojamās benzīna un eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvu degvielu jārēķinās ar iespējamu lambda zondes un katalizatora remontu. Diezgan neliels resurss ir ķēdes ... Vairāk par Honda FR-V 2007 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.29 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.61 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford C-Max ir par 5 cm garāks nekā Honda FR-V, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 550 litri | 439 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1049 litri | |
Ford C-Max ir lielāka bagāžas ietilpība. Ford C-Max bagāžas nodalījuma tilpums ir par 111 litriem lielāks nekā Honda FR-V. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 571 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.5 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Honda FR-V. | |||
Pilna masa (kg): | 1`855 | 1`975 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3000 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Honda FR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|