Ford C-Max 2003 vs Honda FR-V 2005
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 109 ZS | 140 ZS | |
| Griezes moments: | 240 NM | 340 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 10.2 sekundes | |
|
Honda FR-V ir dinamiskāka braukšana. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Honda FR-V, savukārt griezes moments ir par 100 NM mazāks nekā Honda FR-V. Mazākas jaudas dēļ Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 6.3 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 6.9 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Honda FR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 210 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Honda FR-V. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 58 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
| 1340 km ārpus pilsētas | 1310 km ārpus pilsētas | ||
| 960 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
| Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 310'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford Focus | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda CR-V, Honda Accord | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda FR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Ford C-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Honda FR-V 2005 2.2 dzinējs: Honda pirmais dīzeļdzinējs tika aprīkots ar alumīnija bloku, mainīgas ģeometrijas turbīnu, otrās paaudzes Bosch Common Rail iesmidzināšanas sistēmu, 16 vārstu cilindru galvu un balansēšanas vārpstu, kas integrēta karterī. ... Vairāk par Honda FR-V 2005 2.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.33 m | 4.28 m | |
| Platums: | 1.82 m | 1.81 m | |
| Augstums: | 1.60 m | 1.61 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford C-Max ir par 5 cm garāks nekā Honda FR-V, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 1 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 439 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1049 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.6 metri | |
| Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Honda FR-V, tas nozīmē, ka ar Ford C-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | nav datu | 2`130 | |
| Drošība: | |||
| Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 1600 | 1800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Honda FR-V ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
