Ford C-Max 2003 vs Nissan Almera Tino 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.8 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Ford C-Max) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Nissan Almera Tino) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 158 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 12.7 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Nissan Almera Tino, taču griezes moments ir par 82 NM lielāks nekā Nissan Almera Tino. Neskatoties uz mazāku jaudu Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 7.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem mazāks nekā Nissan Almera Tino, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 435 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 310'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford Focus | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Primera, Nissan Sentra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Almera Tino varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Ford C-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.61 m | |
Ford C-Max ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Ford C-Max ir par 7 cm garāks nekā Nissan Almera Tino, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 440 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1950 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.4 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Nissan Almera Tino. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`830 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Nissan Almera Tino ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|