Ford C-Max 2003 vs Renault Scenic 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 12.1 sekundes | |
Ford C-Max dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Renault Scenic, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Renault Scenic. Neskatoties uz mazāku jaudu Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Renault Scenic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Renault Scenic. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.62 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford C-Max ir par 7 cm garāks nekā Renault Scenic, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1840 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`010 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.0/10 | 5.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Renault Scenic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|