Ford C-Max 2003 vs Volkswagen Caddy 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 13.3 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Volkswagen Caddy, taču griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Volkswagen Caddy. Pateicoties lielākai jaudai Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 7.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Caddy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Volkswagen Caddy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.40 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.83 m | |
Ford C-Max ir par 7 cm īsāks nekā Volkswagen Caddy, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 23 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 560 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 2239 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.3 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Volkswagen Caddy, tas nozīmē, ka ar Ford C-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`000 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Volkswagen Caddy ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Ford C-Max, attiecīgi Volkswagen Caddy varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 2600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.6/10 | 7.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Volkswagen Caddy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|