Ford C-Max 2003 vs Volkswagen Touran 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 10.2 sekundes | |
Volkswagen Touran ir dinamiskāka braukšana. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Volkswagen Touran, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Volkswagen Touran. Mazākas jaudas dēļ Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Touran, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Volkswagen Touran. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.39 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.65 m | |
Ford C-Max ir par 6 cm īsāks nekā Volkswagen Touran, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 695 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1989 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.2 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volkswagen Touran, tas nozīmē, ka ar Ford C-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`210 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Touran nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.0/10 | 8.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Volkswagen Touran ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|