Ford Cougar 1998 vs Ford Puma 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 1.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 157 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 9.2 sekundes | |
Ford Cougar ir dinamiskāks braukšanā. Ford Cougar dzinēja jauda ir par 45 ZS lielāka nekā Ford Puma, savukārt griezes moments ir par 63 NM lielāks nekā Ford Puma. Pateicoties lielākai jaudai Ford Cougar sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.9 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Puma ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Cougar degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Ford Puma, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Cougar var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Cougar degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.1 litriem lielāks nekā Ford Puma. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 540 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 650 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 510 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Cougar ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Cougar dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford Mondeo | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Cougar varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Ford Cougar dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 3.98 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.67 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.34 m | |
Ford Cougar ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Ford Cougar ir par 72 cm garāks nekā Ford Puma, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Ford Cougar ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
930 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10 metri | |
Ford Cougar apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Ford Puma, tas nozīmē, ka ar Ford Cougar var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`825 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Cougar ir
|
Ford Puma ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|