Ford Cougar 1998 vs Toyota Celica 1999
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 170 ZS | 143 ZS | |
| Griezes moments: | 220 NM | 172 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 8.7 sekundes | |
| Ford Cougar dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 48 NM lielāks nekā Toyota Celica. Pateicoties lielākai jaudai Ford Cougar sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 7.7 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 10.9 l/100km | 7.9 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Cougar degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Cougar var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Cougar degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
| 820 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
| 550 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
| Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Cougar dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 12 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford Mondeo | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Ford Cougar dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.70 m | 4.34 m | |
| Platums: | 1.77 m | 1.74 m | |
| Augstums: | 1.32 m | 1.32 m | |
|
Ford Cougar ir lielāks. Ford Cougar ir par 36 cm garāks nekā Toyota Celica, par 3 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | nav datu | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
930 litri | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.4 metri | |
| Ford Cougar apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Ford Cougar var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`825 | 1`200 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 1400 | 2000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Cougar ir
|
Toyota Celica ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
