Ford EcoSport 2013 vs Toyota RAV4 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 140 NM | 161 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.3 sekundes | 12.2 sekundes | |
Toyota RAV4 ir dinamiskāka braukšana. Ford EcoSport dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Toyota RAV4, savukārt griezes moments ir par 21 NM mazāks nekā Toyota RAV4. Mazākas jaudas dēļ Ford EcoSport sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 7.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford EcoSport ir labāka izvēle. Ford EcoSport degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Toyota RAV4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford EcoSport var ietaupīt 165 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 57 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
Ford EcoSport ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford EcoSport dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota RAV4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota RAV4 2003 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota RAV4 2003 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.70 m | |
Ford EcoSport ir lielāks, bet zemāks. Ford EcoSport ir par 1 cm garāks nekā Toyota RAV4, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Ford EcoSport ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 333 litri | 400 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1238 litri | 1150 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Ford EcoSport bagāžas nodalījuma tilpums ir par 67 litriem mazāks nekā Toyota RAV4. Tas varētu liecināt, ka Ford EcoSport vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 88 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`700 | 1`730 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Vidējā cena (€): | 9400 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford EcoSport ir
|
Toyota RAV4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|