Ford EcoSport 2013 vs Mazda CX-3 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes | n/a sekundes | |
Ford EcoSport dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Mazda CX-3, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Mazda CX-3. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | nav datu | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 180 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Ford EcoSport var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Ford EcoSport modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda CX-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda CX-3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda CX-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda CX-3 2014 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas ... Vairāk par Mazda CX-3 2014 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.55 m | |
Ford EcoSport un Mazda CX-3 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 333 litri | 350 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1238 litri | 1260 litri | |
Ford EcoSport bagāžas nodalījuma tilpums ir par 17 litriem mazāks nekā Mazda CX-3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda CX-3 (par 22 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`715 | nav datu | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda CX-3 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Mazda CX-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford EcoSport nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda CX-3, attiecīgi Mazda CX-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 9200 | 11 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford EcoSport ir
|
Mazda CX-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|