Ford Escape 2019 vs Honda CR-V 2017
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā/Automāts | |
|---|---|---|---|
| Ford Escape ir pieejams tikai ar automātisko pārnesumu kārbu, savukārt Honda CR-V ir gan automātiskās, gan manuālā kārbas opcijas. | |||
| Motori: | 1.5 - 2.5 | 1.5 - 2.4 | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 162 - 250 ZS | 120 - 190 ZS | |
| Griezes moments: | 210 - 373 NM | 175 - 350 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 8.8 - 11.9 sekundes | |
| Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 - 5.9 | 4.4 - 8.7 | |
|
Ford Escape benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 1 litriem mazāks nekā Honda CR-V. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.59 m | 4.59 m | |
| Platums: | 1.88 m | 1.85 m | |
| Augstums: | 1.72 m | 1.68 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford Escape un Honda CR-V garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 948 litri | 1110 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1851 litri | 2146 litri | |
|
Honda CR-V ir vairāk vietas bagāžai. Ford Escape bagāžas nodalījuma tilpums ir par 162 litriem mazāks nekā Honda CR-V. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda CR-V (par 295 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.4 metri | |
| Pilna masa (kg): | nav datu | ~ 2`208 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
| Vidējā cena (€): | nav datu | 17 400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Escape ir
|
Honda CR-V ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
