Ford F150 2014 vs Ford Ranger 2006
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.7 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 325 ZS | 143 ZS | |
| Griezes moments: | 508 NM | 209 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
| Ford F150 dzinēja jauda ir par 182 ZS lielāka nekā Ford Ranger, savukārt griezes moments ir par 299 NM lielāks nekā Ford Ranger. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.7 | nav datu | |
| Degvielas bākas tilpums: | 87 litri | 70 litri | |
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 5.89 m | 5.08 m | |
| Platums: | 2.03 m | 1.81 m | |
| Augstums: | 1.92 m | 1.75 m | |
| 
Ford F150 ir lielāks. Ford F150 ir par 82 cm garāks nekā Ford Ranger, par 23 cm platāks, savukārt augstumā Ford F150 ir par 17 cm augstāks.  | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 1495 litri | 1500 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus  | 
2200 litri | nav datu | |
| Ford F150 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 5 litriem mazāks nekā Ford Ranger. | |||
| Apgriešanās diametrs: | nav datu | nav datu | |
| Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
| Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 29 000 | 6800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | 
Ford F150 ir    
    
  | 
Ford Ranger ir    
    
  | |
| 
         
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         
     | 
|||
