Ford F150 2014 vs Ford Ranger 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Benzīns | 2.2 Dīzelis | |
Benzīna (Ford F150) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Ford Ranger) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 325 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 508 NM | 375 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 11.8 sekundes | |
Ford F150 dzinēja jauda ir par 175 ZS lielāka nekā Ford Ranger, savukārt griezes moments ir par 133 NM lielāks nekā Ford Ranger. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.8 | 8.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Ranger ir labāka izvēle. Ford F150 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem lielāks nekā Ford Ranger, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford F150 var nākties iegādāties par 525 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 87 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
Ford Ranger ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.89 m | 5.36 m | |
Platums: | 2.03 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.92 m | 1.71 m | |
Ford F150 ir lielāks. Ford F150 ir par 53 cm garāks nekā Ford Ranger, par 18 cm platāks, savukārt augstumā Ford F150 ir par 21 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1495 litri | 1450 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2200 litri | nav datu | |
Ford F150 ir lielāka bagāžas ietilpība. Ford F150 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem lielāks nekā Ford Ranger. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 12.7 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 3`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 28 800 | 18 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford F150 ir
|
Ford Ranger ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|