Ford F150 2003 vs Nissan Patrol 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.6 Benzīns | 4.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 231 ZS | 251 ZS | |
Griezes moments: | 397 NM | 420 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Ford F150 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Nissan Patrol, savukārt griezes moments ir par 23 NM mazāks nekā Nissan Patrol. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 14.7 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 114 litri | 95 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.68 m | 5.08 m | |
Platums: | 2.00 m | 1.94 m | |
Augstums: | 1.93 m | 1.86 m | |
Ford F150 ir lielāks. Ford F150 ir par 60 cm garāks nekā Nissan Patrol, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Ford F150 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 810 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13.7 metri | 12.2 metri | |
Ford F150 apgriešanās diametrs ir par 1.5 metriem lielāks nekā Nissan Patrol, tas nozīmē, ka ar Ford F150 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`130 | 3`080 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 000 | 15 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford F150 ir
|
Nissan Patrol ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|