Ford KA 1997 vs Fiat Punto 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 60 ZS | 80 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 114 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.4 sekundes | 11.4 sekundes | |
Fiat Punto ir dinamiskāka braukšana. Ford KA dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Fiat Punto, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Fiat Punto. Mazākas jaudas dēļ Ford KA sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Fiat Punto ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford KA degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Fiat Punto, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford KA var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 42 litri | 47 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
760 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Fiat Punto ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford Fiesta | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Fiat Brava, Fiat Stilo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Fiat Punto varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Fiat Punto dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.62 m | 3.86 m | |
Platums: | 1.63 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.48 m | |
Ford KA ir mazāks. Ford KA ir par 24 cm īsāks nekā Fiat Punto, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford KA ir par 11 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 186 litri | 297 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
724 litri | 1080 litri | |
Fiat Punto ir vairāk vietas bagāžai. Ford KA bagāžas nodalījuma tilpums ir par 111 litriem mazāks nekā Fiat Punto. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Fiat Punto (par 356 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.5 metri | |
Ford KA apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Fiat Punto, tas nozīmē, ka ar Ford KA var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`265 | 1`445 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Fiat Punto ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Ford KA, attiecīgi Fiat Punto varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford KA ir
|
Fiat Punto ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|