Ford Puma 1997 vs Honda Civic 1996
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 157 NM | 140 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 10.1 sekundes | |
Ford Puma ir dinamiskāks braukšanā. Ford Puma dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Honda Civic, savukārt griezes moments ir par 17 NM lielāks nekā Honda Civic. Pateicoties lielākai jaudai Ford Puma sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 7.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Civic ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Puma degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Honda Civic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Puma var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Puma degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Honda Civic. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 540 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
650 km ārpus pilsētas | 750 km ārpus pilsētas | ||
510 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Honda Civic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.98 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.67 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.38 m | |
Ford Puma ir mazāks. Ford Puma ir par 48 cm īsāks nekā Honda Civic, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Puma ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 405 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`550 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Puma ir
|
Honda Civic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|