Ford Ranger 2015 vs BMW X5 2018
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 3.2 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 200 ZS | 400 ZS | |
| Griezes moments: | 470 NM | 760 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 5.2 sekundes | |
| Ford Ranger dzinēja jauda ir par 200 ZS mazāka nekā BMW X5, savukārt griezes moments ir par 290 NM mazāks nekā BMW X5. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 7.2 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 11.0 l/100km | 9.3 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā BMW X5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Ranger degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā BMW X5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Ranger var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Ranger degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā BMW X5. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 83 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
| 720 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
| BMW X5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
| Garums: | 5.36 m | 4.92 m | |
| Platums: | 1.86 m | 2.00 m | |
| Augstums: | 1.82 m | 1.75 m | |
| Ford Ranger ir par 44 cm garāks nekā BMW X5, par 14 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Ranger ir par 7 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 645 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | nav datu | 12.6 metri | |
| Pilna masa (kg): | 3`200 | 3`010 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 25 400 | 53 600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Ranger ir
|
BMW X5 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
