Ford S-Max 2006 vs Ford C-Max 2007
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 220 ZS | 145 ZS | |
| Griezes moments: | 320 NM | 185 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 9.8 sekundes | |
|
Ford S-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford S-Max dzinēja jauda ir par 75 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 135 NM lielāks nekā Ford C-Max. Pateicoties lielākai jaudai Ford S-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 7.3 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 10.5 l/100km | 8.5 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford S-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford S-Max var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford S-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
| 980 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
| 660 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 470'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford C-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Ford S-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.77 m | 4.33 m | |
| Platums: | 1.85 m | 1.82 m | |
| Augstums: | 1.66 m | 1.60 m | |
|
Ford S-Max ir lielāks. Ford S-Max ir par 44 cm garāks nekā Ford C-Max, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Ford S-Max ir par 6 cm augstāks. | |||
| Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
| Bagāžnieka tilpums: | 854 litri | 550 litri | |
| Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 854 litri | nav datu | |
| Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 550 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2100 litri | 1620 litri | |
| Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford S-Max (par 480 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.7 metri | |
| Ford S-Max apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Ford C-Max, tas nozīmē, ka ar Ford S-Max var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`420 | 1`925 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
| Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford S-Max nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 3400 | 2400 | |
| Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.9/10 | 5.3/10 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Ford S-Max ir
|
Ford C-Max ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
