Ford S-Max 2006 vs Mazda 5 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 220 ZS | 146 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 10.2 sekundes | |
Ford S-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford S-Max dzinēja jauda ir par 74 ZS lielāka nekā Mazda 5, savukārt griezes moments ir par 135 NM lielāks nekā Mazda 5. Pateicoties lielākai jaudai Ford S-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.5 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford S-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Mazda 5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford S-Max var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford S-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Mazda 5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
660 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 430'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Mazda 6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Ford S-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.77 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.66 m | 1.67 m | |
Ford S-Max ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Ford S-Max ir par 27 cm garāks nekā Mazda 5, par 10 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 854 litri | 115 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 854 litri | 115 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2100 litri | 1566 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Ford S-Max (par 739 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford S-Max (par 534 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.6 metri | |
Ford S-Max apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Mazda 5, tas nozīmē, ka ar Ford S-Max var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`420 | 2`125 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Ford S-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 5 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Ford S-Max, attiecīgi Ford S-Max kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford S-Max ir
|
Mazda 5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|