Ford Sierra 1990 vs Toyota Carina E 1992
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 73 ZS | |
Griezes moments: | 152 NM | 132 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.4 sekundes | 16.4 sekundes | |
Ford Sierra dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Toyota Carina E, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Toyota Carina E. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Carina E ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Toyota Carina E, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Sierra var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Toyota Carina E. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
880 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Carina E ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Carina E) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Carina E dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Toyota Corolla | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Carina E varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.41 m | |
Ford Sierra ir mazāks. Ford Sierra ir par 11 cm īsāks nekā Toyota Carina E, par 1 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 470 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.2 metri | |
Ford Sierra apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Toyota Carina E. | |||
Pilna masa (kg): | 1`150 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Toyota Carina E ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Sierra nopietni defekti konstatēti apmēram 120 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Carina E, attiecīgi Toyota Carina E kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 400 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Sierra ir
|
Toyota Carina E ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|