Ford Sierra 1990 vs SAAB 9000 1991
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Dīzelis | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 152 NM | 294 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.4 sekundes | 8.5 sekundes | |
SAAB 9000 ir dinamiskāka braukšana. Ford Sierra dzinēja jauda ir par 125 ZS mazāka nekā SAAB 9000, savukārt griezes moments ir par 142 NM mazāks nekā SAAB 9000. Mazākas jaudas dēļ Ford Sierra sasniedz 100 km/h ātrumu par 7.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 11.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 11.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Sierra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.3 litriem mazāks nekā SAAB 9000, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Sierra var ietaupīt 795 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.6 litriem mazāks nekā SAAB 9000. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 560 km kombinētajā ciklā | |
880 km ar reālo patēriņu | 570 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Sierra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9000) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9000 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 4 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
SAAB 9000 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.42 m | |
Ford Sierra ir mazāks. Ford Sierra ir par 34 cm īsāks nekā SAAB 9000, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Sierra ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.9 metri | |
Ford Sierra apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā SAAB 9000, tas nozīmē, ka ar Ford Sierra var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`150 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 400 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Sierra ir
|
SAAB 9000 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|