Honda Civic 2005 vs BMW 3 sērija 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 175 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 11 sekundes | |
Honda Civic ir dinamiskāks braukšanā. Honda Civic dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Honda Civic sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Civic ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Honda Civic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda Civic var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda Civic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Honda Civic) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Civic dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Honda FR-V | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda Civic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.41 m | |
Honda Civic ir par 1 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Honda Civic ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 310 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | 1100 litri | |
Honda Civic ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Honda Civic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 145 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda Civic (par 250 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Honda Civic apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Honda Civic var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`800 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Honda Civic ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Honda Civic, attiecīgi Honda Civic kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 2600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Civic ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|