Honda FR-V 2004 vs Ford C-Max 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 155 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 192 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 9.8 sekundes | |
Honda FR-V dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 7 NM lielāks nekā Ford C-Max. Neskatoties uz lielāku jaudu Honda FR-V sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 8.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda FR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Honda FR-V var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda FR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda CR-V, Honda Accord, Honda Stream | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda FR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
Honda FR-V 2004 2.0 dzinējs: 2001. gadā Honda ieviesa K sērijas dzinēju līniju. Dzinējam ir 16 vārstu alumīnija cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem, individuālās aizdedzes spoles, VTC fāzu regulatoru ieplūdes pusē un motora sadales ķēdi. Standarta versijas tika aprīkotas ar plastmasas ... Vairāk par Honda FR-V 2004 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.61 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Honda FR-V ir par 5 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Honda FR-V ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 439 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1049 litri | 1620 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.7 metri | |
Honda FR-V apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Ford C-Max, tas nozīmē, ka ar Honda FR-V var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`970 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda FR-V ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|