Honda FR-V 2005 vs Ford C-Max 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 11.3 sekundes | |
Honda FR-V ir dinamiskāks braukšanā. Honda FR-V dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 100 NM lielāks nekā Ford C-Max. Pateicoties lielākai jaudai Honda FR-V sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda FR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Honda FR-V var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda FR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1310 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 310'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda CR-V, Honda Accord | Izmantots arī Ford Focus | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda FR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford C-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Honda FR-V 2005 2.2 dzinējs: Honda pirmais dīzeļdzinējs tika aprīkots ar alumīnija bloku, mainīgas ģeometrijas turbīnu, otrās paaudzes Bosch Common Rail iesmidzināšanas sistēmu, 16 vārstu cilindru galvu un balansēšanas vārpstu, kas integrēta karterī. ... Vairāk par Honda FR-V 2005 2.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.61 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Honda FR-V ir par 5 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Honda FR-V ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 439 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1049 litri | 1620 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.7 metri | |
Honda FR-V apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Ford C-Max, tas nozīmē, ka ar Honda FR-V var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda FR-V ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|