Honda FR-V 2005 vs Mazda Premacy 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 11.6 sekundes | |
Honda FR-V ir dinamiskāks braukšanā. Honda FR-V dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Mazda Premacy, savukārt griezes moments ir par 110 NM lielāks nekā Mazda Premacy. Pateicoties lielākai jaudai Honda FR-V sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Honda FR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mazda Premacy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda FR-V var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Honda FR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda Premacy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
1310 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 870 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda CR-V, Honda Accord | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 626, Mazda 323 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda FR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
Honda FR-V 2005 2.2 dzinējs: Honda pirmais dīzeļdzinējs tika aprīkots ar alumīnija bloku, mainīgas ģeometrijas turbīnu, otrās paaudzes Bosch Common Rail iesmidzināšanas sistēmu, 16 vārstu cilindru galvu un balansēšanas vārpstu, kas integrēta karterī. ... Vairāk par Honda FR-V 2005 2.2 dzinējs Mazda Premacy 2001 2.0 dzinējs: Dzinējs ir uzticams, ja tiek lietota kvalitatīva dīzeļdegviela. Turbīnas resurss gan nav īpaši liels. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.61 m | 1.60 m | |
Honda FR-V ir par 6 cm īsāks nekā Mazda Premacy, par 11 cm platāks, savukārt augstumā Honda FR-V ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 439 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1049 litri | 1848 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Honda FR-V bagāžas nodalījuma tilpums ir par 19 litriem lielāks nekā Mazda Premacy. Iespējams, Mazda Premacy vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda Premacy (par 799 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.8 metri | |
Honda FR-V apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Mazda Premacy, tas nozīmē, ka ar Honda FR-V var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 1`845 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda FR-V ir
|
Mazda Premacy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|